Wednesday, 13 January 2016

Wahai pembaca

Hai semua

Apa khabar semua? ingat aku lagi tak?
hehe aku rasa semua tak akan ingat aku (untuk followers) sebab aku dah lama tak update..
Post aku sebelum ni pun katanya nak update tapi tak update sampai tahun 2016 ni hah..
sampai aku dah praktikal untuk diploma aku..
punya la lama kan..

Sebabnya hehehe,,aku agak malas dan tak ada cerita..
tapi entah la aku sayang nak delete blog ni..
sebab blog ni banyak kenangan, jadi aku sayang nak delete..

Tak apa..aku pun dah ubah suai sikit blog ni..
lagipun memang aku nak update blog ini balik (serius)
jadi aku akan membebel banyak hehe..

oh, kalau nak baca blog yang dulu-dulu..baca je la hehe..
itu pun post masa aku sekolah menengah..
sanggggggaaaattt lamaaaaa kaaannnn..haha

okay tunggu post aku yang terbaru..
bye bye korang :)

No comments:

Post a Comment